zondag 12 februari 2012

Laat de lente maar komen!

Je krijgt er toch zin in als je dit mooie plaatje bekijkt! Ik kan niet wachten, de bloemen die op komen, de eerste warme zonnestralen, fluitende vogeltjes. Van mij mag het het hele jaar lente zijn! Lentekriebels dus! Nu hopen dat het snel zover mag zijn, ramen open, alles even doorwaaien en een lekker fris kleurtje op de muur(of doek) of leuke nieuwe accessoires  maakt het al snel lente in huis. Ik denk dat er over een paar weekjes vast een nieuw bericht komt met wat ik voor de lente "gecreĆ«erd" heb. Eerst even de laatste sneeuw laten smelten en dan op naar de lente!!

1 opmerking:

  1. Hoi Jeanette,
    Wat ziet dit er leuk uit zeg!
    Nou je bent er voorlopig nog wel zoet mee.
    Maar dat is natuurlijk ontzettend leuk om te doen.
    Ik zal zo af en toe eens gluren bij je.

    Groetjes, Helene

    BeantwoordenVerwijderen